7 Ekim 2011 Cuma

TAKSİM'İN YENİ FİLOZOFU



 Bu adam ne demek istiyor?

Son zamanlarda ne zaman Taksim'e çıksam bir aforizmasıyla karşılaşıyorum. İlk gördüğümde dolmuştaydım, yüzümde belli belirsiz bir gülümseme yarattı. Sonra baktım ki istikrarlı bir yazar, yazdıkça yazıyor.
Ne demek istediği pek anlaşılmıyor ama tuhaf bir çekiciliği de yok değil. İnsan ikinci kez okumak istiyor. Her Taksim'e gidişimde yeni bir sözüyle karşılaşınca, peşine takılmak istedim.

Nedense erkek gibi geldi bana.





Onu ara sokaklarda da aramayı denedim ama pek işe yaramadı. Ana caddeyi seçmiş, belli ki izlenmek istiyor.







Biraz serzeniş, biraz direniş. İkisinin de izleri var.








Biraz da kafa yapıyor gibi...






Eğer yazarken gören duyan olursa buraya bir yorum bırakın. Ben onu izlemeye devam edeceğim.

Bir sonraki yazı: Bu kez gerçekten "Çocuk İstismarının Bilinmeyen Şekilleri - 2: Bebek Bezi Reklamları





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder